Bedriftsgolf i Arendal/ Grimstad

Arrangør: Agder bedriftsidrettskrets
Påmeldingsfrist: 17.04.2024 04:00

Velkommen til bedriftsserien i Golf!

Har du lyst til å bytte ut kontorstolen med en golfkølle og business-samtalen med litt putting? Bedriftsgolf er ikke bare en pause fra skrivebordet, det er en mulighet til å kombinere jobb og moro. Golf er en sosial, helsefremmende og forretningsvennlig aktivitet som styrker samholdet og trivselen blant kolleger! KOM OG BLI MED OSS!

På hovedbanene spilles det Fourball Stableford med fullt spillerhandicap, maks 36. Nytt av året er at rundene gjøres hcp-tellende.

- Turneringsdag er mandagene (første start kl.17.30 – 10 min.startintervall).

- Hver match spilles over 9 hull. På Nes Verk brukes begge sløyfer. I Grimstad spilles det kun front.

- 2 spillere fra hver bedrift utgjør laget – en spiller kan spille alene hvis laget har problemer med å skaffe 2 spillere til enkelte kamper.